|
www.dedek.fora.pl sesja
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 2:10, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:29, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Hey, jak ktoś ma już gotową postać niech napisze na forum Kim gra, nasze postacie będą się znały i to dobrze, pewnie przez jakiś czas razem podróżowały itp
Ja mam Kapłana Moradina ( postać walcząca, lecząca, kiepsko nadająca się do odpędzania nieumarłych(minus do charyzmy )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:38, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Warto by było gdzieś stworzyć dział i temat gdzie będę mógł wrzucać informację o tle fabularnym i pewnie krótkie opisy waszych postaci , BN, znanych wam miejsc, zwłaszcza dokładniejszy opis miasta itp. dla innych, bo dokładne historie dostaniecie na PW, lub mailem.
Przemek ty się bój żywych nie umarłych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:54, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Żadne plugastwo nie wystraszy wiernego Slugi Moradina
ZA MORADINA !!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:59, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja robie mieszankę psioniki z magią. Typowo czarująca postać.
Co do czarów i mocy, to czytam właśnie podręczniki i szukam jakichś dobrych ofensywnych czarów/mocy.
Jestem jeszcze ciekaw, czym Zimek gra, bo jeśli będzie miał ofensywne czary, to nastawię się bardziej na buffy (chociaż z psioniką to wiadomo, że 95% buffów ma zasięg 'personal').
Mam też opcję zrobienia gisha psionicznego, jeśli by się okazało, że jest np. 4 magów i 2 walczących, żeby zbalansować trochę drużynę.
BTW Przemek, mały tip: jak poszukasz, to są takie czary Faith Healing - maksymalizowane leczenie lekkich ran u osób o tej samej wierze. Nie można ich rzucać spontanicznie, ale na drużynę, która pewnie będzie cała Moradinowa styknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:45, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Sylwku z założenia Twój Krasnolud jest rzemieślnikiem, gościem od tworzenia, wiec lepiej pasują buffy niż rozwalanie wszystkiego czarami/mocami, ja licze ze twój Kras będzie robil nam itemy, tworzył zajebiste zbroje, mase magicznego sprzętu, w czasie krótszym niż ktoś inny 😊
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:09, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Taaa, będę tworzył szybciej... bo jakby co, to czy wiesz, że nie ma atutów za dużo, które pozwalają tworzyć szybciej, a te, które są to dają nikłą redukcję czasu (25%)?
Poza tym muszę caster leveli podłapać trochę zanim spełnię wymagania na przedmioty. Niby już od CL3 się zaczynają bronie/zbroje +1, ale nie sądzę, że Krzysiek da nam nieumagicznione, więc realną możliwość tworzenia czegoś z fajniejszymi zdolnościami będę miał w okolicy 9lvl.
Wysadzanie czegoś też się przydaje oprócz buffów - mimo wszystko krasnale drąża tunele, pracują w kuźniach, rzeźbią, przetapiają surowce w hutach, więc władanie żywiołami nie powinno być jakimś zaskoczeniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:24, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Sylwek bardziej idź w stronę tworzenia, bo jeśli chcesz typowa czarująca postać to może z Zimkiem się zamień. On by stworzył rzemieślnik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:31, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Kwestia atutów do lepszego/szybszego tworzenia to pogadać z Krzyśkiem,za pytanie w morde nie da,
Jest kilka prestiży na tworzenie u postaci czarujących, na psionice sie nie znam ale pewnie tez cos jest
Jak chcesz zrobic dps-a - gisha to psycho-wojownik,duskblade, i ochroniarz arystokraty, a rzemieślnika zostaw Filipowi bo mial fajny pomyśl na prestiż runotwórcę, bo nagle sie okaże ze ochroniarz będzie mial k4 na hp, arystokrata minus do charyzmy itp
Nie mówię, że kule ognia są złe, BO SĄ CUDOWNE, WSPANIAŁE, ZAJEBISTE, ale nie wybieraj prestiża, który jest klasą "bojową" tak samo z atutami, po kiego +x do przebicia magii/+X do maksa obrażeń dla kogoś kto na tworzyć, bo takie są założenia postaci.
I chyba spokojnie mógłbyś zrobić postać nie czarującą, a Krzysiek przerobiłby atuty na tworzenie na poziom postaci a nie poziom czarującego.
To nie jest sesja podręcznikowa, tylko coś innego...tak ja to widzę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nergul dnia Sob 23:20, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:47, 12 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przemek,
tworzenie przedmiotów nie jest takie proste jak u Twoich NPC - przejrzałem sobie kilka list przykładowych przedmiotów, do których mam atuty i niestety:
- Trzeba znać czar - dlatego tu się przydaje klasa kapłana albo maga, bo mają szeroki wybór, a psionik pozwala tworzyć przedmioty psioniczne.
- Caster Level - minimalne CL na przedmioty są naprawdę duże. Jak chcesz nadać broni jakieś sensowne właściwości, to CL jest w przedziale 7-15. Jak chcesz umagicznić na +1/+2/+3 itd., to minimalny CL jest 3x bonus. Nawet jak przedmiot ma wymagany jakiś czar 1lvl, to minimalny CL jest często w okolicach 10.
- Czas, PD, kasa itp. Nie ukrywajmy, że tworzenie przedmiotów jest najczęsciej w przerywnikach między sesjami "spędziliście w mieście miesiąc, co robiliście?", a nie na co dzień.
Jeśli chodzi o atuty przyspieszające robienie magicznych przedmiotów, to preferuję wykorzystanie istniejących, o ile są, a nie tworzenie nowych pod postać, bez sensu naginać zasady i robić przegięcia. Tworzenie magicznych przedmiotów musi być trudne, czasochłonne i kosztowne, inaczej każdy chłop by chodził z Ostrymi widłami +1.
W rzemiośle ja raczej będę szedł bardziej w rzeźbienie i tworzenie ruchomych rzeźb
BTW. Naprawdę by mi ułatwiło dużo decyzji, jakbyście podszepnęli wcześniej jaki sprzęt docelowo byście chcieli żebym wykonał(możecie wysłać mi listę na PW), a ja sobie sprawdzę i dam znać jaka jest możliwość, że będę w stanie go zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raat dnia Sob 23:48, 12 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:01, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Napiszę jeszcze tylko tyle ... Sylwek nie idź tą drogą... Nie chciałbym żeby to była typowa postać czarująca, bo taka ma być postać czarująca... czyli to inny bohater,, co do samego tworzenia przedmiotów to się nie bój nic, będzie i czas i możliwości, bardziej w tej postaci chodzi o kreatywność i wymyślanie czegoś nowego,
Tak się zastanawiam czy nie zmienić koncepcji i postacią rzemieślnika i wynalazcy nie dać gnoma, a krasnoluda czarującą... różnica w początkowym opisie była by tylko rasowa i atut bliźniak został by przy krasnoludzie.
Bo ta postać rzemieślnika ma być takim filmowym kolesiem co wymyśla sprzęty dla bonda, czy innego agenta, tutaj robiłby to dla drużyny. więc nie wiem czy gnom bardziej by się na to nie zdał ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 0:58, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dobry tekst:
"... Sylwek nie idź tą drogą..."
Mowiłem, że to nie jest podręcznikowa sesja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 2:12, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak coś to mogę grać runotwórcą bo postacią walczącą gram u Przemka... zdecydujcie kto w jakiej postaci się będzie dobrze czuł.
Ciekawa dyskusja na temat magii i psioniki. Krzysiek dobrze prawi. W sumie tak domyślnie jest wszystko ustawione w faerunie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:15, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Zaraz się okaże że nikt nie chce grać wojownikiem, ... Jak mówię rzemieślnik ma tworzyć. Ale też przede wszystkim ma się na tym znać by po znalezieniu czegoś wiedzieć co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:27, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Ja moge grac wojem. Nie ma problemu. Szczególnie , ze mozna psionikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:23, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Założenia są proste,
ochroniarz - postać której glownym zadaniem jest ochrona, oddanie życia za arystokratę
przewodnik - aby drużyna nie wpadka w pułapki, albo aby nie zatrzymała sie na odpoczynek w leży smoka
kapłan - aby leczył, prowadzil drużynę aby nie zeszła ze ścieżki dzieci Moradina
rzemieślnik - tworzył, rozpoznawał przedmioty wykonane przez krasnoludy
arystokrata - autorytet, rozmowa, przywódca - paladyn hahaba
Ja to tak widzę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:30, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Powiem tak kto nie pisze ten nie ma, więc rezerwować.
Bo zajęte są już
Kapłan Moradina - Przemek (przyklepane)
Arystokrata - Sebastian (chodź tu szybko trzeba gadać z Seba bo może by jeszcze się zamienił)
Rzemieślnik - Sylwek (przyklepane)
Przewodniczka w domyśle wciąż Ola,
Wojownik i Czarodziej hmmm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:13, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
No to zaklepuje czarodzieja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
alekdra
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:23, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przewodniczka pasuje w zwiazku z moim malym doswiadczeniem zastanawiam sie nad skrytobojca. Bo na forach pisza, ze lotrzyk to najslabsza klasa. Ktos cos doradza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:42, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Normalnie na przewodnika z wyszukiwaniem pułapek w zasadzie tylko ranger albo scout - tylko te klasy mają survival, geografię i mogą dostać atut Tropienie albo Trapfinding jako bonus. Można je też połączyć, podobnie jak ja to zrobiłem na sesji Przemka, żeby nadążały za innymi w walce, ale niestety nie mają żadnych skilli "na gadanie", co jest zrozumiałe dla mieszkańców dziczy.
Na szczęście Krzysiu daje bonusy w postaci Tropienia i Sztuki przetrwania, więc jakakolwiek klasa z robrajaniem pułapek się nada (poniżej wszystkie dostępne):
- Łotrzyk - typowy złodziejaszek, ma najwięcej skill pointów w grze razem ze scoutem, ma skille do gadania, używania magicznych urządzeń, skradania itp.
- Factotum - koleś, który zna się na wszystkim po trochu a do tego klasa, która osiąga najwyższe testy skillów w całej grze (bez problemu np. stopień 40-50 na 10lvl). Nie robi za dużo w walce, ale może rzucać parę czarów maga na dzień, leczyć się nakładaniem rąk jak paladyn, mieć sneak attack jak rogue itp. Ma WSZYSTKIE skille na swojej liście (dosłownie jest napisane Class Skills: All). Niestety, żeby działał dobrze musisz poświęcić prawie wszystkie atuty i nie zostanie nic na walkę.
- Beguiler - Taki czarujący złodziejaszek, który ma dużo skilli na gadanie, czaruje jak sorcerer (ale tylko czary iluzji i oczarowania). Do walki się praktycznie nie nadaje, bo reportuar jego czarów to głównie niewidzialności, oczarowanie i coś co mu pomaga w skradaniu i ucieczce. Nie zadaje absolutnie żadnego damage'u.
Odnośniki:
ranger, rogue - Player's Handbook
Scout - Complete adventurer
Beguiler - Player's Handbook II
Factotum - Dungeonscape
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raat dnia Nie 22:45, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:51, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Przewodnik ma też - robrajanie pułapek
Factotum - cieżka klasa na początek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nergul
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:52, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
W skrytobójcę najprawdopodobniej nie "Wejdziesz" bo jest to postać zła, i będzie kolicja:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raat
Administrator
Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 23:29, 13 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nergul napisał: | Przewodnik ma też - robrajanie pułapek
|
Właśnie o tym cały mój post jest wszystkie 5 klas z robrajaniem wymieniłem (nie licząc wariantu barbarzyńcy, który ma opcję rozwalać pułapki napieprzając maczugą )
Ze skrytobójcą słusznie, nie na tą sesję.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez raat dnia Nie 23:30, 13 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:27, 14 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Istnieje klasa prestiżowa biegły przewodnik po podmiotu chodź mało uniwersalna trochę ale umiejętności spoko. W podręczniku Podmrok 3,5. Gdzie proszę nie czytać o Iltkazar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|