Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Młoty Sprawiedliwości

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Opis Świata
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 399
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:21, 21 Mar 2016    Temat postu: Młoty Sprawiedliwości

Organizacja została założona przez samego króla, a skonstruowanie grupy powierzono najznamienitszym krasnoludom z Iltkazar.

• Nestor rodu Arnczaszk, Arak Krwawy Topór na przywódcę organizacji wybrał Noraka Arnczaszka,

• Elern Rozpadlinośpiew na drużynowego kapłana wybrała Tordina Rozpadlinośpiewa,

• Sorin Arnczaszk na rzemieślnika wybrała Medrina Śilnorękiego,

• Dorna Rozpadlinośpiew na drużynowego maga wybrała Chika Wenderera,

• Arak Krwawy Topór (mimo sprzeciwu Breska Kamiennoramiennego) w roli wojownika nie widział nikogo innego niż ochroniarza Noraka, Thorgala Silnorękiego,

• Fildor Cichoszept początkowo sam był przewodnikiem oddziału, ale starość zaczęła mu doskwierać i postanowił (przy wielkiej dezaprobacie części Rady zwłaszcza Kamiennoramiennych) na drużynowego przewodnika wybrał Olgę z klanu Mroku.

Sam wybór był mocno komentowany, jasnym stało się że Młoty mocno związane będą z dwoma szlacheckimi rodami, jednak wybór padł na najlepszych, którzy w wielu testach w szkółce zdobywali najlepsze recenzje.

Ostatecznie sam wybór miał zaakceptować król Mith Barak, dlatego często opozycja zarzuca członkom ten fakt.

Głównym celem grupy miało być wyszkolenie młodych pokoleń, by w przyszłości zastąpiło starych wyjadaczy. Ogólnie rzecz biorąc grupa zbiera własne doświadczenia by dzielić się nimi z innymi. Młoty są bardzo autonomiczne i podlegają bezpośrednio Radzie Regencyjnej, której są w domyśle orężem. Król prócz misji szkoleniowej widział w Młotach Sprawiedliwości tych którzy wyjdą poza mury i będą tam walczyć z nieprzyjaciółmi o lepsze jutro, a może z czasem o przywrócenie dawnej chwały. Na 75 lat zlecił tak naprawdę jedynie stworzenie grupy, cele szczegółowe miał ogłosić po swoim przebudzeniu, do którego niestety nie doszło.

Dziś Młoty przede wszystkim wykonują zadania zlecone przez Radę Regencyjną,

Główni dowódcy z Breskiem na czele patrzą nieprzychylnie na działania oddziału, ale często zmuszeni są współpracować z nimi. Prawdę mówiąc najlepiej aby obie formację nie wchodzili sobie w drogę. Szeregowi żołnierze często patrzą na grupę jak na bohaterów. Tak samo jak zwyczajni krasnoludzcy obywatele. Jedyną grupą która szczególnie czuję się pokrzywdzona są zwiadowcy, uważają że tak elitarna pozycja powinna przypaść krasnoludowi, a nie człowiekowi. Stary Fildor uważa że na trudne czasy człowiek bardziej się nada bo szybciej się uczy, a on nie będzie żył wiecznie. Olga obiecała że z czasem sama zacznie szkolić jakiegoś młokosa.
Do tej pory Rada wbrew pozorom rzadko korzystała z usług oddziału, a ten wykonywał różne zadania, które sam sobie nakreślił. Działania Młoty skierowały na okolice. Gdzie w razie potrzeby interweniują, to kilka spektakularnych odbić więźniów, to kilka pokonanych potworów, triumfalnie wniesionych do miasta.

Wasze zarobki wynikające z żołdu to 10 ss dziennie,

Za łupy płacicie 20% ich wartości, wtedy stają się wasze (taki podatek od wzbogacenia Razz).

Prócz tego zawsze możecie liczyć na wsparcie swoich mentorów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Pon 22:10, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 399
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:32, 24 Wrz 2016    Temat postu:

Status Młotów Sprawiedliwości zmienił się od ich powołania.

Wydarzenia w ukrytej komnacie pod pałacem w Thetyrze powołały ją jakby na nowo.

Z woli Moardina powstała organizacja na czele której miał stanąć kapłan Tordin.

O dalszych jej losach miał decydować wraz z pierwszymi jej członkami tzn. Glorinem, Mendrim, Chikiem, Dorickiem i Norakiem.

Oni też jakby stanowili jej trzon. Jednak Glorin i Mendri zostali przydzieleni do obrony Ilkazaru.

Organizacja straciła Olgę, więc na jej miejsce potrzebny jest zaufany zwiadowca, najlepszym wyborem powinien być Husar.

Jakie są najważniejsze założenie organizacji na jej starcie:

Postępować zgodnie z krasnoludzkimi tradycjami.

Oddawać należyty hołdy krasnoludzkiemu panteonowi, a zwłaszcza temu najwyższemu czyli Moradinowi.

Nie zapominać krzywd wyrządzonych swoim pobratymcom, a na wrogach mścić się w należyty sposób.

Generalnie waszym zadaniem jest bronić krasnoludów, ale ....

Jesteście dobrą organizacją, która jeśli może pomóc innym istotą to po prostu to robi. Wiadomo stawiacie racje krasnoludzką nad innymi...

Kilka tradycji i nauk (bardziej ogólnych krasnoludzkich):

- Dla krasnoludów najważniejsza jest chyba lojalność wobec swoich braci. Zwłaszcza starszych.
- Krasnoludy są bogobojne, więc jesteście wierzący i praktykujący, nawet jeśli nie jesteście kapłanem czy paladynem oddajecie hołd swoim bogom.
- Staracie się być twardzi i mocni jak skały,
- Wasze czyny mają przynosić chwałę waszym przodkom i całej krasnoludzkiej rasie,
- Zawsze jesteście gotowi przyjmować ciosy równie poważne, co zadawane przez was wrogom,
- Dla krasnoluda możliwość stanięcia do walki ramię w ramię z towarzyszem jest darem i przejawem wielkiego szacunku, a osłonięcie go przed ważnym ciosem - oznaką najgłębszego oddania. - Krasnoludzkie legendy opiewają wielu bohaterów, którzy oddali swe życie, aby ocalić klan lub przyjaciół.
- Obrona domu jest najwyższą powinnością,
- Wspierajcie inne dobre rasy w dążeniu do ogólnego pokoju i dobrobytu.

Pamiętajcie Moradin powstał ze skały, kamienia i metalu, zaś jego dusza jest rozpalonym żarem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 399
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 1:11, 04 Lis 2016    Temat postu:

Przysięga Młotów Sprawiedliwości

" W obliczu boga Moradina i Braci Młotów Sprawiedliwości - kładzie rękę na Święty Symbol -
- Przysięgam, że będę wiernie, nieugięcie stać na straży honoru krasnoludów.
- Walczyć będę zawsze, ze wszystkich sił moich, aż do ofiary z mego życia
- Wszelkim rozkazom będę posłuszny, a tajemnicy niezłomnie dochowam, cokolwiek by mnie spotkać miało

PRZYWÓDCA ODPOWIADA
Przyjmuję Cię w szeregi Młotów Sprawiedliwości, Obowiązkiem Twoim będzie walczyć z bronią w ręku o honor. Zwycięstwo będzie Twoją nagrodą, zdrada będzie ukarana śmiercią...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 476
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:35, 19 Gru 2016    Temat postu:

Krzysiek napisał:

Kilka tradycji i nauk (bardziej ogólnych krasnoludzkich):

- Dla krasnoludów najważniejsza jest chyba lojalność wobec swoich braci. Zwłaszcza starszych.
- Krasnoludy są bogobojne, więc jesteście wierzący i praktykujący, nawet jeśli nie jesteście kapłanem czy paladynem oddajecie hołd swoim bogom.
- Staracie się być twardzi i mocni jak skały,
- Wasze czyny mają przynosić chwałę waszym przodkom i całej krasnoludzkiej rasie,
- Zawsze jesteście gotowi przyjmować ciosy równie poważne, co zadawane przez was wrogom,
- Dla krasnoluda możliwość stanięcia do walki ramię w ramię z towarzyszem jest darem i przejawem wielkiego szacunku, a osłonięcie go przed ważnym ciosem - oznaką najgłębszego oddania. - Krasnoludzkie legendy opiewają wielu bohaterów, którzy oddali swe życie, aby ocalić klan lub przyjaciół.
- Obrona domu jest najwyższą powinnością,
- Wspierajcie inne dobre rasy w dążeniu do ogólnego pokoju i dobrobytu.


To chyba czas się pożegnać z LEAP ATTACKIEM Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Opis Świata Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin