Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sesja NR 25 (Podsumowanie)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:23, 19 Lut 2017    Temat postu: Sesja NR 25 (Podsumowanie)



23 Przypływa Lata - 2 Słoneczny Zenit

Norak rozgoryczony wróci do Serca Ziemi. Jego rozpacz i wściekłość przez kilka pierwszych dni zasłoni inne sprawy. Jednak będąc w kwaterze zrozumie że nie może porzucić misji której podjęły się Młoty Sprawiedliwości. Zrozumie że trzeba pomścić swoich towarzyszy.

W tych dniach wsparciem dla niego będą Dorick Węgliszek i Caphondel Barrandar, prócz tego rodzina i bliscy. Organizacja trwać będzie bo trwać musi. Po kilku dniach pijaństwa i porzucenia obowiązków Norak z nowa siłą wróci do gry. Wciąż będzie wierzył że jego towarzyszy się uda wrócić do życia, jednak Gwarr Tęgi Młot najwyższy kapłan Serca Ziemi rozwieję tą wiarę. W świątyni Moradina odbędzie się ceremonia pogrzebowa połączona z wielką ucztą.

Norak i jego przyjaciele staną przed wielkim problemem brakiem potężnych braci którzy mogli by zagrozić Smoczemu Pasterzowi. Norak zajmujący się sprawami bieżącymi zleci swoim ludziom: rozgłoszenie poszukiwań potężnych członków Młotów Sprawiedliwości, Amber i Caphondel mają pomóc Elminsterowi w badaniach nad Tronem Czaszek, Gunter i Dorick mają kontynuować rekrutacje. Prócz tego w listownym kontakcie będzie ze swoimi ambasadami w Delzimmar i Evnighstar.

Nowi bohaterowie zaleją Młot i Kowadło niczym lawina. Prócz kilku stałych budowli i wozów kupieckich, które na co dzień wbudowują się w krajobraz namiotowego miasteczka w mieście pojawią się grupy różnorakich poszukiwaczy przygód. Stalowe Tarcze będą miały mnóstwo roboty by zachować spokój i porządek.

Z nocy 30 Przypływu Lata na 1 Słoneczny Zenitu w całym Faerunie obchodzone było jedno z najważniejszych świąt w roku. Mowa tutaj o Śródleciu. Noc środka lata to czas świętowania, muzyki i miłości. W tym krótkim czasie znajomości zmieniają dobrą pogodę na ucztowanie. Niestety tej nocy padało co wróży zły bardzo zły omen.
Gdy nowi bohaterowie dotrą do Młota i Kowadła ich oczom ukażą się wielkie mury Serca Ziemi na niebie co jakiś czas przelecą krasnoludzkie Młoty Pokoju. Będą musieli poszukać sobie miejsca gdzieś na ziemi i tak czekać w kolejce do rejestracji, która odbywa się w jednym z murowanych budynków.

Los jak zwykle w takich historiach lubi splątać się w nieoczekiwany sposób. Właśnie w taki sposób połączyły się drogi: niziołczego wyznawcy Cyrrollalee Indiego Branddala, druidycznego brata w wierze Matki Ziemi Chautanei Grima ,,Wiosenny Wiatr” i wciąż uśmiechniętego miejscowego niziołka z okolic Delzimmaru ………….. (imię mi gdzieś się zapodziało Razz). Wiele historii słyszeli o Młotach Sprawiedliwości o walce która przyniosła śmierć wielkich bohaterów, o Noraku Gromowladnym mającym 3 m wzrostu i powalającego setki orków jednym uderzeniem.

3 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii

W końcu nadszedł dzień rekrutacji zaproszeniu do biura zostaliście skrupulatnie wypytani przez Guntera, a właściwie tylko Indy, ponieważ reszta miała listy polecające od Lorasa z Domu Poranka i Huberta z Delzimmaru. Bo dość specyficznej rozmowie kwalifikacyjnej mieliście poczekać do następnego dnia kiedy dostaniecie glejty umożliwiające przekroczenie bramy Serca Ziemi. Norak w tym czasie otrzyma kolejne smutne informacje. Resztę dnia Indy i Grim spędzą na pomocy miejscowym (głównie pokarm).

4 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii.

Tego dnia z rana pierwszy wezwany zostanie Indy, który ma udać się na spotkanie z Dorickiem Węgliszkiem. Szlachetny paladyn Moradina dostrzeże w młodym kapłanie osobę potrzebną w Młotach Sprawiedliwości i poprze jego chęć wstąpienia. Jeszcze tego dnia popołudniu cała trójka uda się do kwatery Młotów Sprawiedliwości (obrazy Noraka wróciły do łask). I tak cała trójka umówiona będzie na wieczorną wieczerze. Na kolacji bohaterowie będą wypytani przez Noraka i jego świtę (Doricka, Guntera i Amber). Mimo wielu rożnych mniej lub bardziej poważnych tematów (Dorick wciąż będzie obserwował niziołka z Delzimmar), ostatecznie zostaną przyjęci do grona Młotów Sprawiedliwości.

Wieczorna przysięga

W kaplicy pod kwaterą dojdzie do uroczystego przyjęcia nowych członków:

Dla wszystkich członków najważniejsza jest lojalność wobec swoich braci. Zwłaszcza starszych. Młoty Sprawiedliwości są bogobojne, więc jesteś wierzący i praktykujący, nawet jeśli nie jesteście kapłanem czy paladynem oddajesz hołd swoim bogom jak i Moradinowi jako patronowi organizacji. Starasz się być twardy i mocny jak skała. Twoje czyny mają przynosić chwałę waszym przodkom i całej krasnoludzkiej rasie jak i waszym rasom. Zawsze jesteś gotowy przyjmować ciosy równie poważne, co zadawane przez Ciebie wrogom. Dla Młota Sprawiedliwości możliwość stanięcia do walki ramię w ramię z towarzyszem jest darem i przejawem wielkiego szacunku, a osłonięcie go przed ważnym ciosem - oznaką najgłębszego oddania. Obrona domu jest najwyższą powinnością. Wspieraj inne dobre rasy w dążeniu do ogólnego pokoju i dobrobytu. Pamiętaj Moradin powstał ze skały, kamienia i metalu, zaś jego dusza jest rozpalonym żarem.

Przysięga Młotów Sprawiedliwości

W obliczu boga Moradina i Braci Młotów Sprawiedliwości - kładzie rękę na Święty Symbol (Tarcza Doricka) Przysięgam, że będę wiernie, nieugięcie stać na straży honoru krasnoludów i innych dobrych ras. Walczyć będę zawsze, ze wszystkich sił moich, aż do ofiary z mego życia Wszelkim rozkazom będę posłuszny, a tajemnicy niezłomnie dochowam, cokolwiek by mnie spotkać miało.

PRZYWÓDCA ODPOWIADA

Przyjmuję Cię w szeregi Młotów Sprawiedliwości, Obowiązkiem Twoim będzie walczyć z bronią w ręku o honor. Zwycięstwo będzie Twoją nagrodą, zdrada będzie ukarana śmiercią...

5 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii

Rano dowiecie się jaka jest obecna sytuacja i co trzeba zrobić. Ostatnio do siedziby przysłano głowy 4 braci, którzy obserwowali okolice Hal Czterech Zjaw w Wysokim Lesie, do głów dołączono pergamin z symbolem smoczej czaszki na czarnym tle. Prócz tego doszły do was wieści o zniszczeniu miasta Kormul przez Czarnego Smoka, który zleciał ze smoczych Kości stapiając kwasem miasto prawie do gołej ziemi. Armia spod Twierdzy Radghautu rozproszyła się, a pod smoczą jaskinią zostały tylko do gobliny. Gnomie opactwo odbudowuje swoją gotowość. Norak stanął przed wyborem czy lecieć w Gnolle Góry gdzie jest grobowiec smoka, czy do Vast po artefakt. Wybrał tą drugą opcję, za aprobatą nowej drużyny. Tego dnia rozpoczęło się szkolenie na hipogryfach, szybkie miało trwać jeden dzień.

6 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii

Bardzo napięte szkolenie z Młotami Pokoju. Grim szybko dogadał się ze zwierzętami i druidami opiekującymi się tymi majestatycznymi stworzeniami, Indy natomiast udawał się do Młota i Kowadła gdzie pomagał wyżywić przybywających poszukiwaczy przygód i biedotę. Wydał kilka uczt bohaterów. Władza była lekko zaintrygowana tym faktem.

7 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii

Tego dnia po 2 tygodniach Młoty Sprawiedliwości wyruszają do Kruczego Urwiska pod którym znajdują się ruiny które należy zbadać i znaleźć młot otwierający grobowiec smoka.

PD za sesję;

Odgrywanie:
Filip – 1850,
Sylwek, Przemek i Zimek – 1750,


Ogólnie całkiem nieźle i udowodniamy że D&D to nie tylko kości i walka. Oby tak dalej Panowie. Filip pierwsza część sesji bomba, później jednak mimo uczty trochę gorzej, Sylwek udowadniasz że jesteś stworzony do Praworządnych postaci, Zimek myślę że z czasem będzie Ci się dobrze odgrywało podobnie jak Przemkowi ale postacie są zgoła inne niż Tordin i Chik. Brawo chłopaki za listy, ułatwiło to sporo.
[/i]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Nie 13:26, 19 Lut 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:09, 19 Lut 2017    Temat postu:

Pytanie, czy przed wyruszeniem ktoś oprócz Przemka jeszcze chętny na błogosławieństwo Cyrrollalee, o którym pisałem w poprzednim podsumowaniu? Filip, Zimek: nie widzieliście tego tematu czy nie jesteście chętni?

Krzysiu, jeśli Dorick czy ktoś inny z nami jedzie i był chętny, to też dostał, pod warunkami, jakie opisałem wcześniej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:19, 19 Lut 2017    Temat postu:

A ja poproszę o charakterystykę terenu, do którego się udajemy, to co udało się odkryć uczonym i zwiadowców MS, chyba ze mamy te dodatkowe skille i sami wiemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 19 Lut 2017    Temat postu:

Dołaączam się do pytania Grima - ostatnio mowa była, że znany jest teren, ale nieznana dokładna lokalizacja. Jeśli tak jest, to codziennie będę z kimś znającym opis rzucał zaklęcia obserwujące i szukał wejścia, a po znalezieniu rzucał kolejne, żeby sprawdzić wnętrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:00, 19 Lut 2017    Temat postu:

Ostatnie Informacje od Husara;

Krucze Urwisko to około 30 tys. metropolia w krainie zwanej Vast. Położone jest u ujścia Ognistej Rzeki. To port, przez który na świat wpływa ponad 1/3 eksportowanych z Vast produktów rolniczych. Krucze Urwisko jest także centrum wymiany i sprzedaży magicznych przedmiotów. Ostatnio była tam spora zawieruch i widać wiele zniszczeń. Władza jest w rękach poszukiwacza przygód Charlesa O'Kane. Same ruiny znajdują się pod miastem. Miasto zostało wybudowane na krasnoludzkim mieście Roldilar. Niestety jest tu wiele kanałów i wejść co utrudnia znalezienie prawidłowej ścieżki. Większość drużyn poszukiwaczy przygód nie wraca. W mieście wiele się dzieje. Kupcy, poszukiwacze przygód to wybuchowa mieszanka.

PS podajcie mi wszyscy linki do kart postaci bo nie chce mi się ich szukać w PW.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Nie 22:03, 19 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:23, 19 Lut 2017    Temat postu: Re: Sesja NR 25 (Podsumowanie)

Krzysiek napisał:

Ogólnie całkiem nieźle i udowodniamy że D&D to nie tylko kości i walka. Oby tak dalej Panowie. Filip pierwsza część sesji bomba, później jednak mimo uczty trochę gorzej
[/i]


Pod koniec sesji miałem już w czubie, mi nie wiele trzeba Razz

Sylwku, jak podziękuje, na razie to budujemy zaufanie i takie tam ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:14, 19 Lut 2017    Temat postu: Re: Sesja NR 25 (Podsumowanie)

Filip napisał:

Ogólnie całkiem nieźle i udowodniamy że D&D to nie tylko kości i walka. Oby tak dalej Panowie. Filip pierwsza część sesji bomba, później jednak mimo uczty trochę gorzej
[/i]

Pod koniec sesji miałem już w czubie, mi nie wiele trzeba Razz

I to jest prawidłowe odegranie uczty Very Happy

Filip napisał:

Sylwku, jak podziękuje, na razie to budujemy zaufanie i takie tam ^^


Oki, temat jest otwarty, ogólnie widać, że moja postać lubi się dzielić, a gościnność, to jeden z podstawowych dogmatów jej bogini. Jakby ktoś się zdecydował później, to dajcie znać.

@Przemku, tam wybierz sobie jaką chcesz kombinację z listy, plus mogę rzucić magic vestment na pancerz/ubranie (niestety magic fanga nie mam).
Widziałem, że chciałeś restoration, ale w zasadzie masz do niego dostęp, nie lepiej wziąć coś, do czego nie masz ? nawet extended Divine Favor?

@Krzysiu: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raat dnia Nie 23:14, 19 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:23, 20 Lut 2017    Temat postu:

Na Chwilę obecną nie chcę brać "zbyt dużego "bonusA do trafienia/ kp, bo zrobi sie to samo co porzednio, fajnie miec +7 do trafienia,+13 do kp ale MG zacznie znowu nadsyłać gości z kp 40, trafieniem +30i więcej.Wcześniej Tordinem trafiłem prawie każdego -ale to był wybraniem Moradina (jak pozostali bracia) teraz bazowy mam na +10 plus zwierzęca forma. Więc kosmicznego trafienia +30 nie przebije długo , a to trochę ułatwi prowadzenie MG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin