Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sesja NR 14 i NR 15 (Podsumowanie)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:20, 01 Lis 2016    Temat postu:

Wow niezłe sety! Tego było 12 sztuk? Toć teraz wszyscy będą na biało chodzić? Very Happy

Pytanie o Młot dwuręczny, jakie ma umagicznienie i czy jest jakiś chętny na jego przygarniecie. Bo chętnie go poużywam :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:37, 01 Lis 2016    Temat postu:

To jeszcze Ci mało Razz Olśniewająca Energia to premia +4, a tu jeszcze czar Boska Moc, która może mieć od +3-+5 Razz nie pytaj.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Wto 21:41, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:08, 01 Lis 2016    Temat postu:

czyli + 1 ? cienizna Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:31, 01 Lis 2016    Temat postu:

Nie muszę Ci tłumaczyć jak działają te zdolności a sama Boska moc daję +6 do Siły, 12 bazowego trafienia, 12 HP na 12 rund Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Wto 22:34, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:18, 01 Lis 2016    Temat postu:

To teraz ja coś pomarudzę Wink
Do zbroi można dołożyć kolce ? Mam dużo rang w crafcie więc teoretyczne jestem wstanie to zrobić? To samo jeśli się tyczy gniazd na krysztaly...Czy do tych elementów można dodać takie umagicznienie jak przyzwanie (2000 gp) i inne których koszt jest w goldzie a nie umagicznieniu (+1 i wiecej).

Zestaw zbroi - fajny Wink
Zestaw broni - ja mogę przytulić jeden z ognistych młotów jako broń drugorzędną


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nergul dnia Wto 23:25, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:59, 01 Lis 2016    Temat postu:

Takie rzeczy co do wyglądu kolce itp. możesz zrobić,

Jeśli chodzi o umagicznienie to było by trochę liczenia podejrzewam że nie byłoby to tanie z takich moich ręcznych obliczeń wynika że sama zbroja ma już premię +7 co oznacza że koszt następnego usprawnienia będzie dość drogi i na pewno nie możemy o tym zapomnieć, wydaję mi się że nawet robiąc to samemu będzie to koszt koło 20 tys. ale to zależy jak ma umagicznienie działać itp.

Co do kryształów to muszę się zastanowić
Nie wiem czy w tych zrobię sloty na kryształy, ale może może. Może też dam Tordinowi możliwość robienia takich slotów (czyli jednego na zbroje lub tarcze)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Śro 0:05, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:56, 02 Lis 2016    Temat postu:

Krzysiek napisał:
Nie muszę Ci tłumaczyć jak działają te zdolności a sama Boska moc daję +6 do Siły, 12 bazowego trafienia, 12 HP na 12 rund Razz


Wiem, dlatego dla mnie w tym młocie najlepsza jest boska moc, bo moja postać nie ma dużego bazowego trafienia. Smile

Legendarne zbroje i dodatki? To będzie za silne jak na te levele. Chyba , że Krzysiek nas na wojnę pośle. Wink kolce zrozumiałe bo je doczepiasz, umagicznienie przyzwania też, bo to tylko 2000 gp, ale miejsca na kryształy w mitrhilowym pancerzu nie zrobisz, bo albo przetapiasz i po umagicznieniu albo ryjesz dziury w mithrilu co już jest "dziwne"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:12, 02 Lis 2016    Temat postu:

Ja też bym chciał młotek, bo jest dwuręczny, a niczym innym nie walczę, ale jeśli bardzo chcesz, to luz Smile pamiętaj tylko, że jak masz wyższy BAB, to spada do 12 po uruchomieniu Razz

Filip napisał:
kolce zrozumiałe bo je doczepiasz, umagicznienie przyzwania też, bo to tylko 2000 gp, ale miejsca na kryształy w mitrhilowym pancerzu nie zrobisz, bo albo przetapiasz i po umagicznieniu albo ryjesz dziury w mithrilu co już jest "dziwne"


kolce trudniej 'przyczepić' niż gniazdo na kryształek. Pamiętaj, że musza być solidnie osadzone - przynitowane, stopione ze zbroją itp, inczej sa tylko ozdobą i nie posłużą do walki. Gniazdo możesz przypiąć zwykłym rzemieniem, magia i tak będzie działać, bo nie rozpoznaje rodzaju 'kleju/łaczenia'.


Co będzie z resztą zbroi? Sprzedajemy? Czy kazdy dostaje po dwie (wiadomo, że biały się szybciej brudzi i jedna sztuka zawsze w pralni Razz )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raat dnia Śro 9:13, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:42, 02 Lis 2016    Temat postu:

Tak jak napisałem zestawów nie sprzedajemy, dostęp po 1 komplecie dla Młotów Sprawiedliwości,kto nie nalezy - ten nie dostaje, został jeszcze ten topór dwureczny inteligentny
Sylwek daj znać się Czy grasz Rudolfem czy Dorikiem.
Po sprzedaży rzeczy każdy ma po 20k golda resztę przeznaczam na itemki leczenia/wskrzeszenia/przywrocenia taki FZMS - fundusz zdrowia Młotów Sprawiedliwosci
Co do mojego pytania to nadal nie otrzymałem odp czy można poproszę tak lub nie MG


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:40, 02 Lis 2016    Temat postu:

Generalnie rzecz biorąc Rudolf ani Huzar nie są jeszcze w Młotach, więc powinni dostać po przydziale 1/5 wszystkiego i nie może być tak, że są 3 osoby na pięć z jakiejś organizacji i sobie stwierdzają po wspólnej walce "mamy wewnętrzne regulacje i zabieramy 90% wszystkiego". Dla osób spoza Młotów jest jasne, że dostają równą część, a jeśli przystąpią do tej organizacji, to podatki możesz sobie ściągać od przyszłych łupów Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:04, 02 Lis 2016    Temat postu:

A może na kolejnej podróży zabraknie zwoju, mocy leczniczej dla osoby która nie jest Młotem....
Skoro zaczynają podróżować z Młotami to piszą się na ich warunki, Tordin nie przypomina sobie aby Rudolf lub Huzar ustalili stawkę za jaką będzie podróżował więc nie ma opcji o innej kwocie...
Na kolejnej sesji Tordin zaproponuje przyłączenie się do Młotów - od odpowiedzi będzie zależeć dalsza wspólna wprawa Razz
A teraz napisz czy grasz Rudilfem Cyz Dorikiem bo od tego będzie zależeć końcowa kwota na NZMS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:59, 02 Lis 2016    Temat postu:

Jeśli jesteśmy po wskrzeszeniu Doricka, to on wrócił do żywych.

Jeśli chodzi o to, kogo odegram, to ciągle się waham, bo Dorick to fajna postać, ale podoba mi się, jak już dawno mi się nie podobało, odgrywanie takiego mniej ponurego Rudolfa Very Happy

Ogólnie co do podziału, to jesli wczesniej nie były ustalone żadne warunki to z defaulta jest równy podział (i Dorick to popiera, jako podążający ścieżką prawa). W sumie wychodzi 1/6, a nie 1/5, bo o Doricku zapomniałem.
Dorick z lojalności oczywiście zapłaciłby wszystkie podatki itp. i z wdzięczności oddał całą kasę ze swoich za diament, ale nadal byłby za wydaniem Huzarowi i Rudolfowi normalnej części kasy, jako że podatki zostały ogłoszone po fakcie - argumentem też jest to, że my poprosiliśmy ich o pomoc i narażali życie dla Młotów, mimo że nie są ich częścią (teraz byłoby to niesprawiedliwe zmieniać warunki i mogłoby zaoowocować stratą silnych sojuszników).

Oczywiście możesz też skłamać i dać Rudolfowi z 500gp, on i tak dawno tyle kasy nie widział, ale jak zrobisz, to już od Twojego sumienia zależy Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raat dnia Śro 14:40, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:18, 02 Lis 2016    Temat postu:

[quote="raat"]Ja też bym chciał młotek, bo jest dwuręczny, a niczym innym nie walczę, ale jeśli bardzo chcesz, to luz Smile pamiętaj tylko, że jak masz wyższy BAB, to spada do 12 po uruchomieniu Razz

Czar boska moc, mówi , że masz bazowy równy poziomowi postaci. Ani nie zaniża ani nie zawyża. Caster level broni nie ma tu znaczenia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:12, 02 Lis 2016    Temat postu:

Ceny komponentów i przedmiotów leczniczych są obniżone o 50 % , to dzięki działaniom Noraka... Inne działania albo wyjdą w praniu, albo pochwali się nimi Norak.

Traficie na pewno do przydzielonej wam kamienicy, a i jakieś fundusze zaczną spływać, ponieważ mamy 3 Przypływ Lata (Flamerule), czyli początek miesiąca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Śro 17:20, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:45, 02 Lis 2016    Temat postu:

To jeśli chodzi o takie szczegóły to pytanie mam do:
Mitrylowa Płonąca Zbroja +3 (Slot - Zbroja) - Po aktywacji wytwarzasz gorąco tak intensywne że cokolwiek dotknie twojej zbroi otrzymuje 6k6 obrażeń od ognia. Jeśli przeciwnik walczy orężem, nie dostaję obrażeń, niemniej gorąco stapia niemagiczny oręż. Magiczny oręż ma prawo do rzutu obronnego na Wytrwałość (ST 18 ) - udany pozwala uniknąć zniszczeni. Aktywacja - Swift Mentalny ILE RAZY DZIENNIE I ILE TRWA
Młot Dwuręczny Olśniewającej Energii -Po aktywacji: Podwójny bijak młota zmienia się w światło, które przechodzi przez nieożywioną energię, przeciwnik nie wlicza premii ze zbroi do KP. Oręż nie rani nieumarłych i konstrukty. Możesz też aktywować czar Boska Moc (Poziom Czarującego 12). Aktywacja: Swift - komenda. JAK ROZUMIEM CHODZI TUTAJ O CZAR BOSKA MOC KTÓRY DAJE +6STR ENCH ,BAZOWY +12 +12HP, TRWA 12RUND A ILE RAZY DZIENNIE MOŻNA UŻYĆ TEGO CZARU, POPROSZĘ O WYJĄŚNIENIE


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nergul dnia Śro 17:49, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:55, 02 Lis 2016    Temat postu:

Jeśli Młoty maja stracić "silnych" sojuszników za to, że są traktowani uczciwie to tak naprawdę nic nie tracą, bo fałszywych przyjaciół Nam nie potrzeba, a skoro Młoty mają stracić trochę pieniędzy dla dobra grupy a pozostali nie to jest coś nie tak....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:05, 02 Lis 2016    Temat postu:

Nergul napisał:
TUTAJ O CZAR BOSKA MOC KTÓRY DAJE +6STR ENCH ,BAZOWY +12 +12HP, TRWA 12RUND [/color] A ILE RAZY DZIENNIE MOŻNA UŻYĆ TEGO CZARU, POPROSZĘ O WYJĄŚNIENIE


Krzysiu do Ciebie prośba, nie więcej niż raz dziennie , bo to będzie za silne.

Odnośnie boskiej mocy pisałem wyżej, + 6 siła + atak bazowy na poziomie postaci + hp na poziom postaci, trwa 12 rund. No chyba , że to jest zmieniona zasada MG to się nie czepiam. :p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:21, 02 Lis 2016    Temat postu:

Skoro trwa 12 rund to bazowy do ataku +12, a nie postaci ;to i tak petarda, bo jakby dawał poziom postaci to byłby piękny artefakt Wink i zamawiam go ja jako przywódca Młotów; ) taki żarcik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:29, 02 Lis 2016    Temat postu:

masakra, trwa 12 bo taki jest poziom czarującego czyli 12 , "Calling upon the divine power of your patron, you imbue yourself with strength and skill in combat. Your base attack bonus becomes equal to your character level"

Mógłbyś mieć 13 poziom maga i 7 kapłana a Twój bazowy po rzuceniu czaru równy jest 20. Poziom czarującego ma wpływ jedynie na długość czaru i tymczasowe hp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:09, 02 Lis 2016    Temat postu:

Nie wiem, trzeba Krzyśka spytać jak on to widzi, broń omija kp zbroi, daje zajebiste trafienie i można brac max na power atack plus leap attack i obrażenia k12 plus 100 x3 lub 4 w każdej rundzie
Postać woja może się wkur... ponieważ mag z takim młotkiem na takie dojechanie ze woj się chowa Wink
Przy tej broni ten topór (inteligentny ) to pasja na muchy ;P
Boska potęga to niestety jeden z tych kilku specyficznych czarów, i tam jest level postaci a chyba powinien być level czarujacego ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nergul dnia Śro 21:57, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:10, 02 Lis 2016    Temat postu:

Bron umagiczniona na + 1 z olśniewającą energią w rekach kapłana który może sam z siebie rzucić ten czar nie jest jakaś trudna do wykombinowania na tych poziomach. Poza tym broń nie jest w niczym lepsza od zwykłej w walce z potworami. Nie przebija ona naturalnego KP.

Poza tym to są obrażenia przy leap ataku kolo k12 +power atak 49 + 1i1/2 mod z siły czyli jakieś 60-70 obrażeń w jednym ataku. Powiedz ile obrażeń wyciągasz wykonując całkowity atak, pewnie więcej, albo podobnie. Jest to mocne ale nie przegięte.

Mag nie przeżyje rundy po rzuceniu tego czaru, bo ma za mało kp i hp. Ten czar jest dobry dla kapłanów, łotrów , bardów bo podbija atak bazowy dając dodatkowe ataki. Wojowi on jedynie zwiększy sile, o ile nie ma już jakiegoś pasa giganta Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Śro 23:16, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:21, 02 Lis 2016    Temat postu:

Po pierwsze przedmioty działają 1/dzień, zaraz dopiszę czyli te moce są jednorazową sprawą,

A działa jak czar Boska Moc i tyle w temacie Smile

A Topór ....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:24, 02 Lis 2016    Temat postu:

Krzysiek, odpisz na pw

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 405
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:25, 02 Lis 2016    Temat postu:

Aha u Mendriego macie 20% zniżki na magiczne przedmioty od ceny podręcznikowej,

Świątynia Moradina w Iltkazarze może pewne rzeczy wytwarzać i dawać je darmo Tordinowi....oczywiście w ramach zdrowego rozsądku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:44, 02 Lis 2016    Temat postu:

Ok każdy ma po te 31k golda czyli Tordin, Norak, Chuck, Huzar, ponieważ Rudolf jest podwładnym Dorika to on decyduje i za Niego odpowiada i najwyżej jak zabraknie komuś materiałów na leczenie to wtedy peszek Wink a od Następnej wyprawy wprowadze podatek Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin