Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sesja NR 14 i NR 15 (Podsumowanie)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:22, 24 Paź 2016    Temat postu: Sesja NR 14 i NR 15 (Podsumowanie)

Stojąc w wieży w której niedawno stoczyliście pojedynek Husar nagle dostrzegł małą postać wychodzącą z mroku. Jak się później okazało był to Chik.

Chik przekazał wam informację o napiętej sytuacji w Iltkazarze, gdzie Książę został owładnięty przez tron i prawie doszło do rozlewu krwi. Jednak udało się to zażegnać, a tron ukryć w skarbcu.

Tymczasową zgodę na wchodzenie do biblioteki na dłuższy czas niż kilka godzin otrzymał Elminster.

Prócz tego Chik przy użyciu czarów (niewidzialność) opisał dwie kolejne wieże na które się natknął szukając was.

Po rozprostowaniu kości i odpoczynku wyruszyliście do kolejnej wieży, gdzie przed nią czekały na was niedźwiedzie. Poradziliście sobie z nimi dość szybko.

W samej wieży starliście się z baśniowymi istotami, które nie były wcale takie baśniowe.

Używały swej magii by wami manipulować. A sztylety Driad prawie zabiły Chika (który dodatkowo nieomal nie zginął od mikstury wytrzymałości niedźwiedzia otrzymanej przez Rudolfa – niestety pachniała mocnym bimbrem).

Walki były obfite w różne zwroty akcji, a driady i nimfy okazały się pięknym lecz niebezpiecznym przeciwnikiem.

Oślepiały was i sprawiały że zachowywaliście się dziwnie. Jedynie jakby Rudolf nie robił sobie nic z tego krzycząc że zabije elfie suki.
Po walce nastąpiło spodziewane pokonanie mroku w wieży i kolejny obelisk mógł być przestawiony w odpowiednią stronę.

Po chwilowym odpoczynku ruszyliście do kolejnej wieży, tym razem wiedzieliście tylko tyle że są tam duże nietoperze.

Okazało się że to wampiry z którymi musieliście się zmierzyć.
Walki przed wieżą jak i na parterze nie sprawiły wam za dużego problemu, a rozwalanie trumien w piwnicy było przyjemnością.
Jedynie Husar odczuwał skutki dominacji, trzymając się blisko Tordina czuł się swobodnie.

Ostatnie piętro wieży stanowiło dla was nie lada wyzwanie. Wampiry tutaj były dość zajadłe, a jeden z nich okazał się wytrawnym łucznikiem.

Jego strzały robiły spustoszenie w waszych szeregach, a jego ochroniarze co jakiś czas trafiali was celnie. Mimo wielkich trudów (dominacji Rudolfa który wyrzucił nawet swój topór za okno, po który notabene później skoczył z 16 metrowej wieży (upadając bez szwanku), umierających Husara i Noraka, wilczej watahy) udało wam się pokonać zło z tej wieży.

Zwrócenie wszystkich obelisków w stronę pałacu spowodowało potężny jęk uwięzionej zjawy, stało się jasne że przed nocą będziecie ją musieli pokonać.

Tordin zaproponował by sprawdzić czy można z ruin wyjść. Okazało się że to możliwe. Szybko zbiegły się wokół was niziołki. Po krótkiej wymianie zdań (połączonej z kilkoma zabawnymi sytuacjami, pijącym cydr Niziołkiem, wypchnięciem jednego z wsparcia itp.) otrzymaliście wsparcie w postaci 7 tropicieli, swoją pomoc zaoferowały też Młoty Pokoju, a mianowicie trzech z nich bo dwójka pospiesznie odleciała z ciałami rannych Husara i Noraka.
Wasza wesoła lecz lekko zaniepokojona kompania dotarła w końcu na miejsce ostatecznej bitwy.

Zjawa pojawiła się jak tylko ostatnie promienie słońca zniknęły za horyzontem.

Straszliwe wcielenie bezcielesnego bytu tylko z pozoru przypominało druida. Straszliwy wygląd i jej jęki dość szybko osłabiły morale części walczących (niziołki uciekły w panice). Młoty Pokoju i Sprawiedliwości walczyły dzielnie i mimo utraty pewnych atrybutów swojego żywota (Rudolf zaczął bełkotać, a jeden z Młotów Pokoju upadł sparaliżowany) cała szóstka wytrwała w walce. Rudolf oparł się nawet próbie wniknięcia zjawy w swoje ciało. Ostateczny cios zjawie zadał Tordin.

Ruiny zostały oczyszczone.

Początkowo mimo przeszukiwań nie udało wam się nic znaleźć w starym budynku zgromadzeń.

Tordin poprosił o pomoc niziołki. Dzięki ich spostrzegawczości i amuletowi Moradina odnaleźliście tajemne przejście.
Idąc piwniczymi schodami dotarliście do pięknej salki, oświetlonej magicznymi światłami. W jej centralnym punkcie znajdował się piękny pomnik Moradina, a wokół niego cztery kamienne kwadraty w których znajdował się mechanizm z krasnoludzkimi runami (literami alfabetu). Odkryliście też inskrypcje po krasnoludzku ,,Pierwsze litery ułożyć trza: Matka Skała Bitwy Zdrajca Strażnik”
Po wielu minutach, przy marudzeniu Rudolfa, Chik nakierował Tordina na pewien trop i wspólnie odnaleźli rozwiązanie: Berronar, Clangeddin, Laduguer, Dumathoin.

Nagle przed wami zniknęła ściana z inskrypcją w waszym oczom ukazała się okrągła sala, nad nią spoczywało rzeźbione sklepienie (na którym widniały płaskorzeźby opowiadające historią: walki, pojmania i ewentualnego uwolnienia smoka) w jej centrum znajdował się biały krystaliczny młot,

Przy ścianach spoczywało 12 podobnych do siebie zestawów zbroi pokrytych białym barwnikiem, oręż był różnorakiego typu.

Po opuszczeniu Grobowca Bohaterów zostaliście owacyjnie przywitani przez niziołki. Strażnicy Marchii proponowali wam ucztę w stolicy Luiren, w jednak mieliście dużo na głowie.

Po pierwsze Chik skontaktował się z Elminsterem by przenieść kryształowy młot do Iltkazar,

Po drugie trzeba było przewieść zbroje,

Po trzecie Nawiedzane ale Evenihgstar czekały na wasze przybycie !!!

PD za sesję -

Walki

Zimek - 2475
Reszta - 2000

Oczyszczenie lokacji ze zła - 2000

Bonus za PW - 500 PD dla Sylwka, Przemka i Filipa (Historia Rudolfa, Przysięga Młotów, Pieniądze dla Młotów.

Bonus za BM (Błogosławieństwo Moradina) - Sylwek 600, Zimek i Przemek 200,

Sprzęt później


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Pon 13:40, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:56, 26 Paź 2016    Temat postu:

sztuk cena/szt suma
4 6000 24000 Sztylety Driad (4 - ilość sztuk) - Trujące Sztylety +1 - zwiększają ST o 1 na przeciwdziałanie trucizny, cena za szt. 6000 sz.
8 200 1600 Mistrzowskie koszulki kolcze ( 8 ) - cena 200 sz
2 1600 3200 Kolczaste łańcuchy +1 (2) - cena 1600 sz
4 1600 6400 Długie miecze +1 (4) - cena 1600 sz
2 1600 3200 Tarcze +1 (2) - cena 1600 sz
2 1600 3200 Topór dwuręczny (2) - cena 1600 sz
8 250 2000 Sztylet mistrzowski ( 8 ) - cena 250 sz
1 36000 36000 Rękawice zręczności +3 - cena zakładam, że chodzi o rękawice z mod +3
1 3200 3200 Płaszcz Charyzmy +2 - cena 3200 sz
1 200 200 Buty elfie - cena 2000 sz
1 26000 26000 Łuk Sylvana +2 - łuk jest ognisty i dalekiego zasięgu (ogólna premia +4)- cena 26 000 sz
1 3200 3200 Pierścień ochrony +2 - cena 3200 sz
1 3200 3200 Amulet zdrowia +2 - cena 3200 sz
1 6500 6500 Miecz Ognisty +1 - 6500 sz
1 30000 30000 Elfia skórzana zbroja +2 - 30 000 sz

SUMA 151900
Na głowę 25 317gp

===============================================
Biały Zestaw Pogromców Armadeusa Wielkiego

Rękawice Oślepiającego Uderzenia (Slot - Ręce) - +2 bonus do inicjatywy, nie wymaga aktywacji. Po aktywacji dostajesz dodatkowy atak z najwyższym modyfikatorami po wykonaniu pełnego ataku, nie kumuluje się z efektami innych atutów i czarów (np. przyspieszenia). Użycie 3/dzień. Aktywacja - Swift Komenda.

Buty lekkich kroków (Slot - Nogi) - + 3m ruchu, ignorujesz kary za trudny teren, nie zostawiasz śladów (jak czar Przejście bez śladu), nie wymaga aktywacji. Po aktywacji jesteś jak pod wpływem czaru Chodzenie po wodzie na 60 minut, efektem możesz podzielić się z 5 sojusznikami maksymalnie (wtedy działa dla każdego 10 minut). Użycie 1/dzień). Aktywacja - Swift Mentalny.

Pas Wolności Ruchów (Slot - Pas) - Po aktywacji na 3 rundy jesteś pod wpływem czaru Swoboda Działania. Użycie: 3/dzień. Aktywacja - Swift Komenda.

Mitrylowa Płonąca Zbroja +3 (Slot - Zbroja) - Po aktywacji wytwarzasz gorąco tak intensywne że cokolwiek dotknie twojej zbroi otrzymuje 6k6 obrażeń od ognia. Jeśli przeciwnik walczy orężem, nie dostaję obrażeń, niemniej gorąco stapia niemagiczny oręż. Magiczny oręż ma prawo do rzutu obronnego na Wytrwałość (ST 18 ) - udany pozwala uniknąć zniszczeni. Działa 1/dzień, Aktywacja - Swift Mentalny

Gdy używa się:

1-2 elementów - jest się pod wpływem czaru odporność na zimno,
3 elementów - jest się pod wpływem odporności na zimno, doskonalszej,
4 elementów - jest pod wpływem odporności na zimno, potężniejszej.

Bronie:

Wszystkie przedmioty działają jedynie w rękach krasnoludów, w zwykłych stają się jedynie magiczne +1.

Po jednym:

Topór Wsparcia - Staję się magicznym przedmiotem jedynie w rękach krasnoluda o dobrym charakterze, wtedy otrzymuję modyfikator +2, prócz tego jest to inteligentny przedmiot (PN, Int 10, Roz 17, Ch 17, porozumiewa się jedynie telepatycznie, dostaję jakby kolejne tchnienie, nie pamięta dawnych czasów, służy tylko wyznawcy Moradina, ma widzenie w ciemnościach 36 m, Ego 17). Przedmiot może rzucać czary: Błogosławieństwo, Leczenie średni ran (na właściciela), Tańczące Światła - 3/dzień, Przyspieszenie - 1/dzień.

Młot Dwuręczny Olśniewającej Energii -Po aktywacji: Podwójny bijak młota zmienia się w światło, które przechodzi przez nieożywioną energię, przeciwnik nie wlicza premii ze zbroi do KP. Oręż nie rani nieumarłych i konstrukty. Możesz też aktywować czar Boska Moc (Poziom Czarującego 12). Działa 1/dzień, Aktywacja: Swift - komenda.

Po dwa:

Powracające Toporki Szukania Dalekiego Zasięgu +2 - Wraca i neguję kary z ukrycia, trafia prosto do celu.

9 sztuk tego typu broni:

Płonące Młoty Bojowe +2 - Po aktywacji stają w płomieniach, udane trafienie powoduję 1k6 obrażeń od ognia. Prócz tego oręż po udanym trafieniu krytycznym bucha płomieniami, zadaje 2k10 dodatkowych obrażeń. Aktywacja: Swift komenda.

10 sztuk tarcz:

Tarcza Przyjaźni - Duża tarcza +2, Po aktywacji: uaktywnia czar Tarcza dla przyjaciela na 1 minute. Użycie 3/dzień. Aktywacja: Swift komenda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raat dnia Czw 13:26, 03 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:07, 26 Paź 2016    Temat postu:

Gdyby ktoś próbował odciągnąć Rudolfa siłą, to wyglądało to pewnie tak:



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:21, 28 Paź 2016    Temat postu:

Hey, jeśli Rudolf postanowi opuścić drużynę, Tordin zaproponuje mu powrót do Delzimaru i objęcie tam stanowiska nauczyciela młodych wojowników prastarych technik walki;) takich jak rozjebanie zła (tutaj chodzi o wgniecenie w ścianę ), niestety będzie to się wiązało z pensja jaka będzie pobierał Rudolf w złocie, dostępem do krasnoludzkiego spirytusu i przysięga która będzie musiał złożyć.


P . S - lepiej sprawy takie jak odejście załatwić na forum a nie tracić później na sesji.
Poprosze również o szybką wycenę magicznych rzeczy znalezionych w mieście. Lepiej niech to będzie kwota a nie np. 4miecz+1; ewentualnie lepszy sprzęt nirch bedzie z opisem i kwotą.
Cały rynsztunek zabójców smoków (12 zestawow) nie podlega sprzedaży - tak postanowił Tordin przywódca Młotów Sprawiedliwości


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:14, 29 Paź 2016    Temat postu:

Rudolf nie odchodzi, jesli dostanie odpowiednią motywację (np.zarobek z tej misji to dobra motywacja na przyszlość). Ale na ucztę iść trzeba, więc przyślijcie po niego jutro z południa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 22:51, 29 Paź 2016    Temat postu:

Jeśli Rudolf myśli o dalszym pozostaniu to(motywacja finanowa, oczywiście bedzie) po złożeniu przysięgi nie będzie odwrotu i rezygnacji... Propozycja zostanie skierowana tylko raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 268
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:11, 30 Paź 2016    Temat postu:

Nergul napisał:
Jeśli Rudolf myśli o dalszym pozostaniu to(motywacja finanowa, oczywiście bedzie) po złożeniu przysięgi nie będzie odwrotu i rezygnacji... Propozycja zostanie skierowana tylko raz


Będziemy zabijać tych którzy będą chcieli odejść czy od razu tortury a potem stos? Twisted Evil

Krzysiu podaj pd, bo jutro sesja.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Nie 16:13, 30 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 81
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:56, 30 Paź 2016    Temat postu:

Filip napisał:
Nergul napisał:
Jeśli Rudolf myśli o dalszym pozostaniu to(motywacja finanowa, oczywiście bedzie) po złożeniu przysięgi nie będzie odwrotu i rezygnacji... Propozycja zostanie skierowana tylko raz


Będziemy zabijać tych którzy będą chcieli odejść czy od razu tortury a potem stos? Twisted Evil

Krzysiu podaj pd, bo jutro sesja.


Proponuje sąd Boży


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:46, 30 Paź 2016    Temat postu:

Sesja w czwartek tak na tydzien temu ustalilismy chyba ze sie cos zmienilo ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 268
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:03, 30 Paź 2016    Temat postu:

W sumie to od listopada czwartki, a jutro jeszcze październik , więc sam nie wiem :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:36, 31 Paź 2016    Temat postu:

też mi się wydaje, że odpuściliśmy poniedziałek, bo to przed świętami, ale w razie potrzeby popołudnie mam wolne, więc jeśli jednak gramy dziś, to też pasuje.


BTW Zimek niezły pomysł - Sąd Boży z pijanym Rudolfem Wink

Stajemy do siebie plecami, idziemy 6 kroków przed siebie, na komendę odwracamy się i pijemy beczkę spirytusu, kto pierwszy skończy, wygrywa Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:33, 31 Paź 2016    Temat postu:

To przegrales bo ja zamienię Ci spirytus w wodę; )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:54, 31 Paź 2016    Temat postu:

To się kwalifikuje jako wyższe zło, a wiesz co robimy ze złem, my Paladyni Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:31, 31 Paź 2016    Temat postu:

Gramy w czwartek Smile jutro w godzinach porannych powinien być sprzęt z cenami i 12 setów, zbroję i dodatki będą te same. Bronie kilka rodzajów Smile

Przemyślenie lub napiszcie pw co chcecie robić przed wyruszeniem do cormyru Smile a pd będą dziś koło 24 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:58, 31 Paź 2016    Temat postu:

PD już są Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 268
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:49, 31 Paź 2016    Temat postu:

Coś słabe walki były, bo za 12 i 13 sesje było 6000 pd a teraz za 14 i 15 - 2000 ? z kim walczyliście ostatnio? chomikołakiem? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Pon 16:49, 31 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:22, 31 Paź 2016    Temat postu:

potężne Rozjebanie Zła obniża CR Wink walki to nie wyzwanie już

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:12, 01 Lis 2016    Temat postu:

Chick walił czarami na prawo i lewo, niszczył wszystko tak że ledwo mam się udało przeżyć; ) pewnie dlatego tak było....
A może dlatego że przed walką z 1 nosem było jeszcze z nami 4 - Młoty Pokoju i 30niziołkow Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:44, 01 Lis 2016    Temat postu:

Sztylety Driad (4 - ilość sztuk) - Trujące Sztylety +1 - zwiększają ST o 1 na przeciwdziałanie trucizny, cena za szt. 6000 sz.

Wampirzy sprzęt -

Mistrzowskie koszulki kolcze ( 8 ) - cena 200 sz
Kolczaste łańcuchy +1 (2) - cena 1600 sz
Długie miecze +1 (4) - cena 1600 sz
Tarcze +1 (2) - cena 1600 sz
Topór dwuręczny (2) - cena 1600 sz
Sztylet mistrzowski ( 8 ) - cena 250 sz
Rękawice zręczności +3 - cena
Płaszcz Charyzmy +2 - cena 3200 sz
Buty elfie - cena 2000 sz
Łuk Sylvana +2 - łuk jest ognisty i dalekiego zasięgu (ogólna premia +4)- cena 26 000 sz
Pierścień ochrony +2 - cena 3200 sz
Amulet zdrowia +2 - cena 3200 sz
Miecz Ognisty +1 - 6500 sz
Elfia skórzana zbroja +2 - 30 000 sz

Sety opiszę później.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Wto 11:44, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 12:58, 01 Lis 2016    Temat postu:

Nergul napisał:
Chick walił czarami na prawo i lewo, niszczył wszystko tak że ledwo mam się udało przeżyć; ) pewnie dlatego tak było....
A może dlatego że przed walką z 1 nosem było jeszcze z nami 4 - Młoty Pokoju i 30niziołkow Wink


Ogólnie nie było źle - ja we wszystkich wieżach straciłem łacznie ze 120 HP, 5pkt Int Very Happy Albo głupi ma zawsze szczęście albo nie było tak trudno.

podsumowując:

sztuk cena/szt suma
4 6000 24000 Sztylety Driad (4 - ilość sztuk) - Trujące Sztylety +1 - zwiększają ST o 1 na przeciwdziałanie trucizny, cena za szt. 6000 sz. 
8 200 1600 Mistrzowskie koszulki kolcze ( 8 ) - cena 200 sz 
2 1600 3200 Kolczaste łańcuchy +1 (2) - cena 1600 sz 
4 1600 6400 Długie miecze +1 (4) - cena 1600 sz 
2 1600 3200 Tarcze +1 (2) - cena 1600 sz 
2 1600 3200 Topór dwuręczny (2) - cena 1600 sz 
8 250 2000 Sztylet mistrzowski ( 8 ) - cena 250 sz 
1 36000 36000 Rękawice zręczności +3 - cena zakładam, że chodzi o rękawice z mod +3
1 3200 3200 Płaszcz Charyzmy +2 - cena 3200 sz 
1 200 200 Buty elfie - cena 2000 sz 
1 26000 26000 Łuk Sylvana +2 - łuk jest ognisty i dalekiego zasięgu (ogólna premia +4)- cena 26 000 sz 
1 3200 3200 Pierścień ochrony +2 - cena 3200 sz 
1 3200 3200 Amulet zdrowia +2 - cena 3200 sz 
1 6500 6500 Miecz Ognisty +1 - 6500 sz 
1 30000 30000 Elfia skórzana zbroja +2 - 30 000 sz 

SUMA 151900

Na głowę 30 380gp
lub jak ktoś chce coś z tych przedmiotów, to niech po prostu odliczy od swojej kasy i napisze - np. ja bym chciał Płaszcz charyzmy +2, bo ten co noszę muszę oddać Dorickowi, więc chciałbym Płaszczyk i 27 180gp, żeby się dozbroić i kupić ze 3 lokalne winnice


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez raat dnia Wto 13:12, 01 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:27, 01 Lis 2016    Temat postu:

Ja tylko wspomnę że to będzie mniej niż te 30 380 na głowę, ponieważ Tordin wprowadzi jeszcze podatek od zwojów/różdżek/ komponentów na leczenie, wskrzeszenie, czary wzmacniające które wymagają komponentów materialnych.... tylko jeszcze się zastanawiam ile % z tego czy np po 10k od głowy

Przypominam, że o dokładnej cenie tych będzie wiedział Tylko Tordin jako przywódca Młotów

Co do itemów, które zakupimy to czy są jakieś ograniczenia, i czy sprawdzamy cenę rynkową a nie np u Mendriego, który robi cuda za grosze . Ponieważ itemy które zrobił Mendri są niestety przegięte i ja zakładam, że ich nie zmienię, a zaczynałem na 4 lvl teraz 10 i nadal nic się nie zapowiada ze zmienię...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 460
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:37, 01 Lis 2016    Temat postu:

@Krzysiu, pytanie do Ciebie:
- przewijamy z 1-2 dni i po tym jak Rudolfa wyciągnięto z imprezy, się obkupiliśmy itd. i ruszamy do Cormyru
- czy będziemy cos odgrywać z logistycznych rzeczy?

Rudolf by oczywiście spytał Tordina i Chika o jakiś sklep z magicznymi przedmiotami i czy nie mają tam zniżki Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:13, 01 Lis 2016    Temat postu:

Generalnie ceny macie jak w podręczniku bo te sprzedawane są tańsze jak widzicie.

To zależy czy w ogóle Rudolf pojechał na imprezę widząc że będą wskrzeszać lub grzebać Doricka ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 386
Przeczytał: 3 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:11, 01 Lis 2016    Temat postu:

zrzuta na leczenie /wskrzeszenie itp

**** rożdżka leczenia:
- 2k8+3 ( 4 500 gp)
- 3k8+5 ( 11 250 gp)
- 4k8+7 ( 21 000 gp)
******zwoje przywrócenia 700gp+ 100gp za komponenty
***** zwoje wskrzeszenia 1125gp + 5000gp za komponent
**** zwoje usunięcia ślepoty/głuchoty/klątwy przynajmniej po 1 -2 sztukach itp
Trzeba się zastanowić co będzie potrzebne i pytanie do Sylwka czy gra Dorikiem czy Rudolfem a jest to bardzo istotne jeśli chodzi o leczenie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:11, 01 Lis 2016    Temat postu:

Biały Zestaw Pogromców Armadeusa Wielkiego

Rękawice Oślepiającego Uderzenia (Slot - Ręce) - +2 bonus do inicjatywy, nie wymaga aktywacji. Po aktywacji dostajesz dodatkowy atak z najwyższym modyfikatorami po wykonaniu pełnego ataku, nie kumuluje się z efektami innych atutów i czarów (np. przyspieszenia). Użycie 3/dzień. Aktywacja - Swift Komenda.

Buty lekkich kroków (Slot - Nogi) - + 3m ruchu, ignorujesz kary za trudny teren, nie zostawiasz śladów (jak czar Przejście bez śladu), nie wymaga aktywacji. Po aktywacji jesteś jak pod wpływem czaru Chodzenie po wodzie na 60 minut, efektem możesz podzielić się z 5 sojusznikami maksymalnie (wtedy działa dla każdego 10 minut). Użycie 1/dzień). Aktywacja - Swift Mentalny.

Pas Wolności Ruchów (Slot - Pas) - Po aktywacji na 3 rundy jesteś pod wpływem czaru Swoboda Działania. Użycie: 3/dzień. Aktywacja - Swift Komenda.

Mitrylowa Płonąca Zbroja +3 (Slot - Zbroja) - Po aktywacji wytwarzasz gorąco tak intensywne że cokolwiek dotknie twojej zbroi otrzymuje 6k6 obrażeń od ognia. Jeśli przeciwnik walczy orężem, nie dostaję obrażeń, niemniej gorąco stapia niemagiczny oręż. Magiczny oręż ma prawo do rzutu obronnego na Wytrwałość (ST 18 ) - udany pozwala uniknąć zniszczeni. Działa 1/dzień, Aktywacja - Swift Mentalny

Gdy używa się:

1-2 elementów - jest się pod wpływem czaru odporność na zimno,
3 elementów - jest się pod wpływem odporności na zimno, doskonalszej,
4 elementów - jest pod wpływem odporności na zimno, potężniejszej.

Bronie:

Wszystkie przedmioty działają jedynie w rękach krasnoludów, w zwykłych stają się jedynie magiczne +1.

Po jednym:

Topór Wsparcia - Staję się magicznym przedmiotem jedynie w rękach krasnoluda o dobrym charakterze, wtedy otrzymuję modyfikator +2, prócz tego jest to inteligentny przedmiot (PN, Int 10, Roz 17, Ch 17, porozumiewa się jedynie telepatycznie, dostaję jakby kolejne tchnienie, nie pamięta dawnych czasów, służy tylko wyznawcy Moradina, ma widzenie w ciemnościach 36 m, Ego 17). Przedmiot może rzucać czary: Błogosławieństwo, Leczenie średni ran (na właściciela), Tańczące Światła - 3/dzień, Przyspieszenie - 1/dzień.

Młot Dwuręczny Olśniewającej Energii -Po aktywacji: Podwójny bijak młota zmienia się w światło, które przechodzi przez nieożywioną energię, przeciwnik nie wlicza premii ze zbroi do KP. Oręż nie rani nieumarłych i konstrukty. Możesz też aktywować czar Boska Moc (Poziom Czarującego 12). Działa 1/dzień, Aktywacja: Swift - komenda.

Po dwa:

Powracające Toporki Szukania Dalekiego Zasięgu +2 - Wraca i neguję kary z ukrycia, trafia prosto do celu.

9 sztuk tego typu broni:

Płonące Młoty Bojowe +2 - Po aktywacji stają w płomieniach, udane trafienie powoduję 1k6 obrażeń od ognia. Prócz tego oręż po udanym trafieniu krytycznym bucha płomieniami, zadaje 2k10 dodatkowych obrażeń. Aktywacja: Swift komenda.

10 sztuk tarcz:

Tarcza Przyjaźni - Duża tarcza +2, Po aktywacji: uaktywnia czar Tarcza dla przyjaciela na 1 minute. Użycie 3/dzień. Aktywacja: Swift komenda.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Śro 23:23, 02 Lis 2016, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin