Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sesja NR 30 (Podsumowanie)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:21, 03 Kwi 2017    Temat postu: Sesja NR 30 (Podsumowanie)

Po walce Norak szybko zainteresuje się sytuacją Azerów.

Okaże się że te istoty z Planu Ognia i ich przywódca od około roku są w opłakanej sytuacji. Najpierw ich siedziby zaatakował beholder w towarzystwie swoich popleczników i zagnał ich do pracy wykopaliskowej w upadłym mieście drowów znajdującym się 1 dzień drogi od Cytadeli ognia. Później zostali sprzedani Salamandrom jako niewolnicy, przetrwało ich 15, ale drugie tyle wciąż jest w rękach beholdera. Sama magiczna bestia szuka czegoś w mieście drowów.

Norak długo się bił z myślami by ostatecznie wstrzymać sprawę Azerów, duży wpływ na to miały protesty Indiego i Grima. Husar prosił o to by zostać i pomóc im przetrwać, Norak dogadał się z ich przywódcą Gertudem w sprawa przyszłego handlu. Azerowie zgadzali się na wszystko by tylko wyswobodzić swój lud z niewoli. Zostawili przy Husarze również ciało Bertolda Szlachetnego z którym w końcu nic nie zrobili.

Po opuszczeniu Podmroku postanowiliście teleportować się najpierw po hipogryfy, a następnie do Wielkiej Rozpadliny, niestety nie wszytko poszło jak miało.

Pojawiliście się co prawda w podobnym miejscu jednak wiele kilometrów od celu, panowal tam chłód a mieszkańcy byli wrogo nastawionymi barbarzyńcami. Wspierając się magią i wykorzystując zdziwienie dzikich ludzi teleportowaliście się do gospodarstwa starego Ediego w Vast.

Po pojawieniu się Norak wydał szybkie rozporządzenie, Stary Edi i jego córka w eskorcie Flinta i Ivana mieli udać się do Eleonory w Cormyrze.

Kolejnym przystankiem był długo oczekiwany odpoczynek w Sercu Ziemi w siedzibie Młotów Sprawiedliwości.

16 Słoneczny Zenit 1372 roku Dzikiej Magii

Rankiem bez zbędnych ceregieli Indy potwierdził przypuszczenia Młotów Sprawiedliwości prosząc swoją boginie o odnalezienie Smoczego Pasterza. Miejscem jego pobytu były Góry Gnollowej Szarży przy Górze Hazail najwyższym szczycie.

Używając pochmurnego spaceru szybko dostali się do miejsca w którym mieli nadzieję przeszkodzić wrogowi w uwolnieni kolejnego smoka.

Bez trudu odnaleźliście wielką pieczarę smoka. Przed którą spotkało was sporę zaskoczenie z podziemi zaatakował was bezskrzydły smok zwany grzechotnikiem.

[img]http://vignette4.wikia.nocookie.net/sfery/images/d/d3/Grzechotnik.jpg/revision/latest?cb=20090416215640[/img]

Po walce w której zwłaszcza ogniste zionięcie powodowało rany szczególnie wykazał się Norak. W pewnym momencie wyskoczył w powietrze i z niewyobrażalną siłą trafił smoka w kręgi szyjne łamiąc mu kręgosłup. Udowodnił że nie zawsze bardowie przerysowują swoje pieśni na jego temat.

W pieczarze Młoty Sprawiedliwości natrafiły na dziwne smocze istoty potrafiące negować działanie magii i rozpraszać magiczne efekty.

W tym starciu największe wrażenie i zaskoczenie na wszystkich zrobił Grim, który przywołał istoty sprowadzające na wrogów trzęsienie ziemi, które ich pogrzebało. Walka była rozstrzygnięta na korzyść, niestety z wielkich stalowych drzwi otwierających się powoli dobiegał potężny ryk zwiastujący nadejście starożytnego smoka.

Grim mógł jedynie zawalić pieczarę spowalniając wroga i umożliwić wszystkim bezpieczne wycofanie się.

Przyglądając się pieczarze dostrzegliście kolosalnego smoka o niebieskiej barwie. Był monumentalny, elegancki i bardzo niebezpieczny. Faktem stał się że to kolejny jaszczur uwolniony i pustoszący Lśniące Południe.

Wróciliście do Serca Ziemi... Wszystkie grobowce zostały odkryte, jednak tylko 1 z 4 smoków został powstrzymany. Co dalej...

PD za sesje:

Walka: 3500
Odgrywanie: 1200


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Krzysiek dnia Pon 23:43, 03 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:46, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Filip napisz mi co Norak będzie chciał teraz robić dużo mi to ułatwi przygotowanie sesji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 385
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:44, 05 Kwi 2017    Temat postu:

Zdecydowanie ułatwi, ale jak Norak postanowi zrobić coś innego niż próba powstrzymania smoków to Grim zdecydowanie się przeciwstawi i w najgorszym wypadku opuści Młoty Sprawiedliwosci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
raat
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 457
Przeczytał: 1 temat

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 6:31, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Hejka,
Czy cos sie zmieniło w fabule? Widziałem pytania o nieżyjącego Tordina, a więc wnioskuję, że jest opcja odbicia postaci?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krzysiek




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 374
Przeczytał: 4 tematy

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:23, 24 Kwi 2017    Temat postu:

Postacie wróciły to fakt co do Rudolfa nie wrócił, ale w sumie to zależy kiedy będziesz mógł grać to istniej możliwość powrotu (myślę że czas będzie przez najbliższe 2 sesje)

Póki co postacie są w formie duchów,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Sesja Krzysia / D&D / Podsumowania sesji Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin