Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna www.dedek.fora.pl
sesja
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

DO WSZYSTKICH

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Sesja Przemka - Archiwum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nergul




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 398
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:50, 07 Sty 2016    Temat postu: DO WSZYSTKICH

Hey
Poproszę o przygotowanie listy, jakie czary zazwyczaj przygotowuje Twoja postać, czy są potrzebne komponenty materialne, koncentratory itp
Np
0 - 1xświatło 2x czytanie magii
I krąg czarów 2x błogosławieństwo 1x protekcja przed złem itp

Pozdrawiam

Edycja

Wysyłać do mnie za każdym razem jak postać dostaje nowy krąg czaru, nie pisać w tym temacie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nergul dnia Śro 21:50, 20 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Filip




Dołączył: 11 Gru 2015
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 0:40, 10 Sty 2016    Temat postu:

0 - light (v, df) , cure minor wounds (v,s)
1 - rhino rush(v,s) blade of blood (v,s)
2 bull's strength (v,s, df)

Przemku, rozpisz Paladyna, dokończ też błogosławieństwa, bo "obrony" nie jest do końca rozpisane. Co z uderzeniem Krzyzowca?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Filip dnia Nie 1:00, 10 Sty 2016, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alekdra




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:14, 10 Sty 2016    Temat postu: czary

od warlocka 1 inwokacja: summon swarm (bats, rats or spiders)
Range: Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)
Effect: One swarm of bats, rats, or spiders
Duration: Concentration + 2 rounds
Saving Throw: None
Spell Resistance: No
Arcane Material Component: A square of red cloth.
Mogę wybrać na jaki obszar działa.
+ Obrażenia z Eldritch Blasta - 1k6 z siły

od kapłana 4 poziom: Turn or Rebuke Undead (6razy mogę rzucić=CHA+3).
0 - touch of divine guidance. The creature gets a +1 competence bonus on a single attack roll, saving throw, or skill check. dotykowy, Duration: 1 minute or until discharged
0 - Cure Minor Wounds: Cures 1 point of damage.
0- Detect Magic: Detects spells and magic items within 60 ft.
0 - Light: Object shines like a torch.
0 - Virtue: Subject gains 1 temporary hp.
1 - Command: One live subject obeys selected command for 1 round. Np. drop, fall, flee, halt.
1 - Sanctuary: Opponents can’t attack you, and you can’t attack. 1runda/lvl,
1 - Summon Monster I, 1runda/lvl, Fiendish Snake, Small Viper - 1d8 (4 hp), Special Attacks: Poison, Smite Good 1/day, Special Qualities: Scent, Darkvision 60 ft., Resistance to cold, and fire 5, Spell resistance 6
2 - Spiritual Weapon - 1runda/lvl, Medium (100 ft. + 10 ft./level), 1 standard action, zadając 1K8 obrażeń z siły +1 punkt za trzy poziomy rzucającego (maksymalnie na poziomie 15 + 5),
2 - Hold Person: Paralyzes one humanoid for 1 round/level. Each round on its turn, the subject may attempt a new saving throw to end the effect. (This is a full-round action that does not provoke attacks of opportunity.)

FEAT: Oddanie chaosowi - raz na dzień mogę przywołać istotę chaosu do pomocy na 1 min., daje to dodatkowy rzut 1k6 do mojej następnej akcji, nieparzysta liczba na kostce do pancerza/p. do ataku, jeżeli jestem klerykiem, to mogę to rzucić zamiast trzech "Turn or Rebuke Undead'.

Z Domeny Trickery:
1. Disguise self - Changes your appearance.
2. Niewidzialność- dotykowy, Subject is invisible for 10 minutes/level or until it attacks.
3. Nondetection - Hides subject from divination, scrying. Dotykowy
4. Confusion - Subjects behave oddly for 1 round/level. Medium (100 ft. + 10 ft/level)
5. False vision - Fools scrying with an illusion.Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
alekdra




Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:39, 13 Sty 2016    Temat postu: czary

wersja poprawiona:

od warlocka obrażenia z Eldritch Blasta - 1k6 z siły
+ 1 inwokacja Eldritch Spear: Least, 2nd - czyli rozwinięcie mojego Blasta; Eldritch Blast gains a range of 250 feet with no increment.

od kapłana 3 poziom: Turn or Rebuke Undead (6razy mogę rzucić=CHA+3).
0 - touch of divine guidance. The creature gets a +1 competence bonus on a single attack roll, saving throw, or skill check. dotykowy, Duration: 1 minute or until discharged
0 - Cure Minor Wounds: Cures 1 point of damage.
0- Detect Magic: Detects spells and magic items within 60 ft.
0 - Light: Object shines like a torch.
1 - Command: One live subject obeys selected command for 1 round. Np. drop, fall, flee, halt.
1 - Sanctuary: Opponents can’t attack you, and you can’t attack. 1runda/lvl,
2 - Spiritual Weapon - 1runda/lvl, Medium (100 ft. + 10 ft./level), 1 standard action, zadając 1K8 obrażeń z siły +1 punkt za trzy poziomy rzucającego (maksymalnie na poziomie 15 + 5), It uses your Base Attack Bonus plus your Wisdom modifier as its Attack Bonus. It strikes as a spell, not as a weapon, so, for example, it can damage creatures that have damage reduction. As a force effect, it can strike incorporeal creatures without the normal miss chance associated with incorporeality. The weapon always strikes from your direction. It does not get a flanking bonus or help a combatant get one.

Na 4lvlu kapłana wybieram:
0 - Virtue: Subject gains 1 temporary hp
1 - Summon Monster I, 1runda/lvl, Fiendish Snake, Small Viper - 1d8 (4 hp), Special Attacks: Poison, Smite Good 1/day, Special Qualities: Scent, Darkvision 60 ft., Resistance to cold, and fire 5, Spell resistance 6 )
2 - Hold Person: Paralyzes one humanoid for 1 round/level. Each round on its turn, the subject may attempt a new saving throw to end the effect. (This is a full-round action that does not provoke attacks of opportunity.)

FEAT: Oddanie chaosowi - raz na dzień mogę przywołać istotę chaosu do pomocy na 1 min., daje to dodatkowy rzut 1k6 do mojej następnej akcji, parzysta liczba na kostce do pancerza/niep. do ataku, jeżeli jestem klerykiem, to mogę to rzucić zamiast trzech "Turn or Rebuke Undead'.
This effect lasts for 1 minute. When you attain 10th level, the die you roll increases to a d8. When you attain 15th level, the die increases to a d10.

Z Domeny Trickery:
1. Disguise self - Changes your appearance.
2. Niewidzialność- dotykowy, Subject is invisible for 1 minutes/level or until it attacks.

potem na następnych poziomach:
3. Nondetection - Hides subject from divination, scrying. Dotykowy
4. Confusion - Subjects behave oddly for 1 round/level. Medium (100 ft. + 10 ft/level)
5. False vision - Fools scrying with an illusion.Close (25 ft. + 5 ft./2 levels)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.dedek.fora.pl Strona Główna -> Archiwum / Sesja Przemka - Archiwum Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin