Twardy
Dołączył: 05 Paź 2016
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 3:36, 31 Paź 2016 Temat postu: ZAŁOŻENIA |
|
|
CELE KAMPANII
Aktualnie część drużyny pozostała przy życiu zdecydowała, że przez pewien czas będą wykonywać zadania zlecane przez hrabiego.
Nauczeni przykładem Ilsy zdecydowali się schować nienawiść do hrabiego tak długo, dopóki nie nauczą się chociażby jak go zabić a potem wyjść cało z ruin.
CELE POSTACI
Cele każdej z postaci jak i metody, których używa mogą być różne i mogą się zmieniać. Każdy człowiek się zmienia, nawet mutant
Nikt nie mówi tutaj o planowaniu ratowania świata, czy zniszczeniu wszelkiego zła itd.
Jednak wszystko sprowadza się do dwóch podstawowych pytań:
1) Gdzie widzę siebie za rok?
2) Czy moje zachowanie na sesji przybliżyło moją postać do odpowiedzi z pytania 1?
Jeżeli na koniec sesji możesz szczerze odpowiedzieć "Tak" to znaczy, że grasz super, jeśli mówisz "Tak, ale..." to znaczy, że próbujesz oszukać samego siebie.
GRANIE POSTACIAMI Z MUTACJAMI
1) Podzieliłem mutacje na kilka tabelek
I. Mutacje pozytywne - w 100% same plusy
II. Mutacje mieszane lub łatwe do ukrycia
III. Mutacje niemożliwe do ukrycia
IV. Mutacje po których właściwie nie da się grać lub jeśli ekipa nie jest w 100% zła
2) Jeśli pojawią się kolejne mutacje to w większości przypadków będę podawał dwie mutacje do wyboru z pierwszych dwóch grup CHYBA, że będzie to jakaś mutacja która z założenia ma być "taka a nie inna"
3) Jeśli będę podawał dwie mutacje do wyboru to zgodnie z zasadą gracz może wydać 1 PP żeby wylosować zamiast tego mutację z podręcznika (pełna lista) lub jako moja zasada z grupy II.
4) CHAOS!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|